Temeljem čl. 277. Zakona o trgovačkim društvima i čl. 15, 17, 22. i 25. Statuta INFOSISTEM d.d.-a, iz Zagreba, Savska opatovina 36, OIB: 93572324237 (dalje u tekstu i kao: Društvo), Uprava Društva donosi dana 3. srpnja 2025. godine sljedeću
Odluku
o sazivanju Glavne skupštine društva INFOSISTEM d.d.
I Glavna skupština Društva održat će se 27. kolovoza 2025. godine s početkom u 09:00 sati u prostorijama Društva, Zagreb, Savska opatovina 36.
II Za Glavnu skupštinu predlaže se sljedeći
DNEVNI RED
- Otvaranje Glavne skupštine, imenovanje verifikacijske komisije, verifikacija popisa nazočnih i zastupanih dioničara te utvrđivanje potrebnog broja zastupljenosti dioničara na Glavnoj skupštini (kvorum).
- Donošenje odluke o izboru predsjednika Glavne skupštine Društva
- Godišnje izvješće Uprave o poslovanju Društva za 2024.g.
- Izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru poslovanja Društva za 2024.g.
- Donošenje odluke o prihvaćanju Godišnjih financijskih izvješća Društva za 2024.g.
- Donošenje odluke o davanju razrješnice Upravi Društva za 2024. godinu za gđu. Sandru Paškvan i gosp. Josipa Baruna
- Donošenje odluke o davanju razrješnice članovima Nadzornog odbora Društva za 2024. godinu za gosp. Emina Gaša, gosp. Dina Salihagića i gosp. Luku Kovačića
- Donošenje odluke o Planu poslovanja za 2025. g.
- Donošenje odluke o raspodjeli dobiti ostvarene u 2024.g
- Donošenje odluke o iznosu naknade članovima Nadzornog odbora
Uprava i Nadzorni odbor predlažu da Glavna skupština donese sljedeće odluke:
Ad 2) Donosi se odluka o izboru predsjednika Glavne skupštine Društva.: „Utvrđuje se da predsjednici Glavne skupštine Infosistem d.d., gđi. Sandri Paškvan iz Zagreba, Domašinečka 4, OIB: 08449164730, istječe dvogodišnji mandat zaključno s danom 30.08.2025.
Za predsjednicu Glavne skupštine Društva bira se: gđa. Sandra Paškvan iz Zagreba, Domašinečka 4, OIB: 08449164730. Mandat izabrane predsjednice Glavne skupštine traje dvije godine i počinje s danom 31.08.2025. godine.”
Ad 3) Usvaja se Godišnje izvješće Uprave Društva o poslovanju Društva za 2024. godinu.
Ad 4) Usvaja se izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru poslovanja Društva za 2024. godinu
Ad 5) Usvajaju se Godišnja financijska izvješća Društva za 2024. godinu.
Ad 6) Daje se razrješnica Upravi Društva: „Utvrđuje se da je Uprava upravljala Društvom u skladu sa Zakonom i Statutom pa se temeljem navedenog Upravi daje razrješnica za 2024. godinu: gđi Sandri Paškvan iz Zagreba, Domašinečka 4; OIB 08449164730 i gosp. Josipu Barunu iz Zagreba, Žuti jarak 23, OIB: 78706996641.“
Ad 7) Za svakog člana Nadzornog odbora Društva glasuje se pojedinačno o davanju razrješnice za 2024. godinu:
– Daje se razrješnica gosp. Eminu Gašu, OIB: 65916465033, Ulica braće Domany 2, Zagreb – predsjedniku Nadzornog odbora Društva za 2024.godinu
– Daje se razrješnica gosp. Dinu Salihagiću, OIB: 50879740633, Sokolovac 10a, Zagreb – zamjeniku predsjednika Nadzornog odbora Društva za 2024.godinu
– Daje se razrješnica gosp. Luki Kovačiću, OIB: 71776912736, Ulica Jurja Dalmatinca 7, Zagreb – članu Nadzornog odbora Društva za 2024.godinu
Ad 8) Usvaja se Plan poslovanja za 2025. godinu.
AD 9) Dobit društva ostvarena u 2024. godini i iznosu od 72.090,85 EUR raspoređuje se za pokriće gubitka iz prethodnih razdoblja.
AD 10) Određuju se mjesečne naknade članovima Nadzornog odbora u iznosu:
Predsjednik Nadzornog odbora: 500,00€, Članovi Nadzornog odbora: 400,00€
Poziv dioničarima
Pozivaju se svi dioničari na sudjelovanje u radu Glavne skupštine.
Pravo sudjelovanja u radu Glavne skupštine Društva i pravo glasa ostvaruje svaki dioničar koji je deset dana prije održavanja Glavne skupštine Društva upisan u registar dionica, odnosno depozitorij koji vodi Središnje klirinško depozitarno društvo d.d. (dalje: SKDD).
Dioničare na Glavnoj skupštini Društva mogu zastupati fizičke ili pravne osobe temeljem valjane punomoći. Osobom ovlaštenom za zastupanje dioničara pravne osobe, smatra se osoba koja je za to ovlaštena temeljem Zakona ili općeg akta pravne osobe. Ako dioničara zastupa kao punomoćnik pravna osoba, ovlaštenik za zastupanje je osoba čije je ovlaštenje za zastupanje upisano u sudski registar, odnosno osoba koju on ovlasti. Punomoć mora sadržavati: naznaku punomoćnika, naznaku dioničara koji izdaje punomoć, ukupan broj dionica i glasova kojima raspolaže, ovlaštenje da djeluje i glasuje u ime dioničara, te datum izdavanja i vrijeme važenja punomoći. Punomoć koju daje dioničar fizička osoba mora biti ovjerena kod nadležnog državnog tijela ili potpisana u Društvu kod osobe ovlaštene od strane Uprave Društva. Punomoć koju izdaje osoba ovlaštena za zastupanje dioničara pravne osobe treba biti potpisana od ovlaštene osobe i ovjerena pečatom.
Mole se svi sudionici koji namjeravaju sudjelovati na Glavnoj skupštini da dođu najmanje pola sata prije zakazanog početka kako bi se do početka Glavne skupštine izradio Popis sudionika. Prigodom registracije dioničari Društva odnosno njihovi opunomoćenici ili zastupnici moraju pokazati zakonom propisanu važeću identifikacijsku ispravu, a za opunomoćenike pravnih osoba, mora se predati i izvod iz sudskog registra odnosno drugog odgovarajućeg registra u koji je upisana ta pravna osoba ili druga odgovarajuća javna isprava.
Materijali za Glavnu skupštinu koji služe kao podloga za donošenje predloženih odluka, odnosno sva Zakonom propisana dokumentacija, bit će dostupna dioničarima na uvid kod Tajnice Društva od dana objave sazivanja Glavne skupštine svakog radnog dana od 11:00 do 12:00 sati uz prethodnu najavu na telefon 01/65 00 111.
Ako na Glavnoj skupštini ne bude ispunjen uvjet u pogledu kvoruma određenog člankom 26. Statuta Društva, nova Glavna skupština održat će istog dana 27. kolovoza 2025. godine u 11.00 sati na istom mjestu i uz nepromijenjeni dnevni red. Nova skupština održat će se sukladno odredbama Statuta Društva.
INFOSISTEM d.d.,
Sandra Paškvan, predsjednica Uprave
Josip Barun, član Uprave