Glavni projekti

Projekt: Implementacija novog aplikativnog sustava za naplatu potraživanja

Opis: Banka je odlučila unaprijediti i automatizirati postojeće procese u odjelu naplate potraživanja za građanstvo. Odlučili su se za sveobuhvatno rješenje koje bi im objedinilo sve procese i podatke na jednom mjestu, te omogućilo jednostavno monitoriranje i brzu prilagodbu izazovima na tržištu.

U cilju što efikasnijeg prelaska na novi sustav, projekt implementacije je bio podijeljen u tri faze tijekom kojih su se određene skupine poslovnih procesa puštale u produkciju i na taj način rizik mogućih pogrešaka smanjio na minimum. Tijekom projekta za određeno poslovno područje su odrađene intenzivne radionice sa naprednim poslovnim korisnicima kako bi se definiralo što prikladnije rješenje, a isto tako paralelno uvodilo ključne ljude u način funkcioniranja aplikacije i njene mogućnosti.

Osim radionica sa korisnicima, svaka faza je sadržavala parametrizaciju aplikacije, QAT (Quality Assurance Test), SIT (System Integration Test), UAT (User Acceptance Test), migraciju po potrebi, probnu produkciju te na kraju uspješan go live i praćenje. U svim ovim fazama naši članovi tima su bili on site podrška timu iz banke.

Tijekom cijelog projekta tražen je minimalni angažman IT odjela banke, te na taj način ostvarena ušteda resursa banke koji su se alocirali na druge prioritetne projekte. Tome je doprinijelo i korištenje moćnog alata u aplikaciji koji omogućuje krajnjem korisniku da upravlja svim postavkama aplikacije (tehničkim i poslovnim), bez potrebe traženja pomoći od strane IT odjela.

Rezultat: Uspješna implementacija novog sustava kojim poslovni korisnici samostalno upravljaju svim postavkama i definicijama poslovnih procesa.

Javite nam se

Želite saznati više o našim rješenjima i uslugama ili vam treba pomoć s IT izazovima?