A što sa potraživanjima?
Klasičan način poslovanja banaka u periodu pandemije nije održiv. Traže se opcije koje će osigurati održivost poslovanja, zaštititi djelatnike, pomoći bankama oko provedbe nužnih koraka, a istodobno zadovoljiti korisničko iskustvo modernih klijenata. Nužna je brza prilagodba i kvalitetno rješenje.
EXUS Collections Self Service (CSS) pruža sigurni alternativni kanal putem kojeg se mogu plasirati razne opcije restrukturiranja duga i dobiti povratne informacije od klijenata vezano za njihovu trenutnu financijsku situaciju.
Odlično je pojačanje postojećih kapaciteta Call centra, naročito u nadolazećem periodu nakon pandemije, u kojem se očekuje veći priljev upita i zahtjeva klijenata.
- Usluga koja je dostupna klijentima 24/7, ali bez potrebe za osobljem koje je na raspolaganju 24/7
- Sve interakcije sa klijentima dostupne su na bilo kojem uređaju koji koriste
- Ugodno korisničko iskustvo za klijente
- Sposobnost skaliranja operacija bez zapošljavanja novih ljudi ili prekvalifikacije postojećih
- Pristup većem broju klijenata bez dodatnih napora
- Smanjenje prosječnih troškova po interakciji sa klijentom
U usporedbi s tradicionalnim bankarskim radom Call Centra, korištenjem EXUS CSS portala organizacija može postići porast za do 40% dobivenih obećanja za provedbu financijskih obveza i do impresivnih 110% ispunjenja financijskih obveza.
Kratko vrijeme trajanja implementacije jamči brzu integraciju u postojeće kanale banke/organizacije.
Za više informacija kontaktirajte nas na: prodaja@infosistem.hr.