Moderno bankarstvo – dostupno uvijek i svugdje
Omnichannel digitalno bankarstvo je način poslovanja koji je nemoguće ignorirati u današnjem poslovnom okruženju. Korisnici žele imati pristup digitalnom ekosustavu putem kojeg će u vrijeme kada njima odgovara koristiti usluge iz ponude banke – plaćanje računa, prijenos sredstava, kreiranje trajnog naloga, uvid u troškove po računu ili kartici… Sve su to usluge za koje žele da im budu dostupne u vrijeme koje njima odgovara i na trenutnoj lokaciji na kojoj se nalaze.
Infosistem nudi vrhunsku omnichannel bankarsku platformu – kompletno integrirano omnichannel digitalno rješenje s aplikacijama koje omogućuju kontinuirano i jedinstveno korisničko iskustvo neovisno o pristupnom kanalu (mobilno bankarstvo, internet bankarstvo, poslovnica banke, kontakt centar banke, treće strane u skladu s Direktivom PSD2…).
Rješenje se može jednostavno integrirati s postojećim core sustavima banke i s postojećim aplikativnim kanalima, povezujući sve zajedno u jedinstven korisnički doživljaj. Modularnost rješenja omogućuje implementaciju samo potrebnih dijelova, provedbu u više faza te opciju naknadnog dodavanja naprednih modula iz niza funkcionalnih cjelina ekosustava.
Dodatna prednost ekosustava već je ugrađeno prilagodljivo biometrijsko i bihevioralno profiliranje za sigurnu autentifikaciju klijenta na temelju procjene rizika i provjere autentičnosti transakcija u stvarnom vremenu, bez ometanja jednostavnosti korisničkog sučelja.
Osim toga, putem naprednog analitičkog mehanizma rješenje će banci otkriti mogućnosti za poboljšanje operativne i prodajne učinkovitosti te uvelike pridonijeti smanjenju troškova u više različitih poslovnih procesa.
Za više informacija kontaktirajte nas na: prodaja@infosistem.hr.
#omnichanneldigitalbanking #unisys #elevate #elevateyourbusiness #infosistem