ePotpis

Uvođenje elektroničkog potpisivanja dokumenata osim skraćenja radnog procesa i uštede na papiru pridonosi i smanjenju broja zloupotreba i pogrešaka.

Sveobuhvatno rješenje za uvođenje elektroničkog potpisa u bilo koji poslovni proces namijenjeno je za prihvat vlastoručnog digitaliziranog potpisa i uključivanje potpisa u različite oblike dokumenata koji nastaju u raznim poslovnim procesima (pravni poslovi, transakcijski poslovi, sklapanje ugovora itd.).

Rješenje je osmišljeno da podrži najširi izbor potpisnih uređaja (potpisne pločice, potpisne zaslone, tablična računala i pametne telefone) i osigura neograničene mogućnosti elektroničkog potpisivanja na terenu ili na radnom mjestu. Uvođenjem rješenja omogućuje se potpuno ukidanje papira u internim procesima i u procesima s klijentima odnosno poslovnim partnerima.

Rješenje pridonosi smanjenju troškova te smanjuje rizik od gubitka podataka, prijevara i/ili krađe podataka. Omogućuje bolju kontrolu i brže pretraživanje. Ubrzava poslovne i prodajne procese te je usklađeno sa zakonskim propisima.

Javite nam se

Želite saznati više o našim rješenjima i uslugama ili vam treba pomoć sa IT izazovima?