Omnichannel digitalno bankarstvo

Omnichannel digitalno bankarstvo usluga je koja je postala nezaobilazna u današnjem okruženju.

Infosistem nudi vrhunsku omnichannel bankarsku platformu – kompletno integrirano omnichannel digitalno rješenje s aplikacijama koje omogućuju kontinuirano i jedinstveno korisničko iskustvo neovisno o pristupnom kanalu (mobilno bankarstvo, internet bankarstvo, poslovnica banke, kontakt centar banke, treće strane u skladu s Direktivom PSD2…).

Rješenje se može jednostavno integrirati s postojećim core sustavima banke i s postojećim aplikativnim kanalima, povezujući sve zajedno u jedinstven korisnički doživljaj. Modularnost rješenja omogućuje implementaciju samo potrebnih dijelova, provedbu u više faza te opciju naknadnog dodavanja naprednih modula iz niza funkcionalnih cjelina ekosustava.

Dodatna prednost ekosustava već je ugrađeno prilagodljivo biometrijsko i bihevioralno profiliranje za sigurnu autentifikaciju klijenta na temelju procjene rizika i provjere autentičnosti transakcija u stvarnom vremenu, bez ometanja jednostavnosti korisničkog sučelja.

Osim toga, putem naprednog analitičkog mehanizma rješenje će banci otkriti mogućnosti za poboljšanje operativne i prodajne učinkovitosti te uvelike pridonijeti smanjenju troškova u više različitih poslovnih procesa.

Segmenti omnichannel ekosustava u kojima Infosistem ima najviše iskustva su core banking sustav i omnichannel rješenje za poslovnice, s referencama iz Hrvatske i inozemstva.

Javite nam se

Želite saznati više o našim rješenjima i uslugama ili vam treba pomoć s IT izazovima?