Odgovori unutar zakonskog roka, unificirani i upravljani kroz jedan komunikacijski kanal, neovisno o izvornom kanalu kojim stižu!
Rješenje olakšava upravljanje komunikacijom s javnosti, medijima, građanima ili poslovnim partnerima.
Aplikacija među ostalim omogućuje evidentiranje i praćenje upita primljenih putem e-pošte, telefona, faks uređaja, kao i poruka s društvenih mreža te pokretanje odgovora na primljene upite.
Aplikacija nudi i mogućnost filtriranja stvarnih prigovora od općenitih poruka te njihovu raspodjelu, objedinjenu bazu odgovora (praksa da se ne daju različiti odgovori na slična/ista pitanja), pregled statusa i prioriteta pristiglih upita, praćenje vremenskih rokova odgovora, pravovremeno izvještavanje te statistiku odgovora.
Rješenje pomaže usklađivanju s važećim zakonom o zaštiti potrošača te smjernicama regulatornih tijela za rješavanje pritužbi/prigovora klijenata.